Belka
Wtorek, 19 Marca 2024   imieniny: Bogdan, Marek
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 
 

Rusza kampania Znaku Jakości ERGO Hestii

Data publikacji: 2017-09-04, Data modyfikacji: 2017-09-04
A A AWydrukDrukuj  
 
Rusza kampania Znaku Jakości ERGO Hestii

Właśnie ruszyła kampania Znaku Jakości ERGO Hestii, która w indywidualnych spotach reklamowych promuje lokalnie najlepszych pośredników ubezpieczeniowych. To laureaci programu Znaku Jakości ERGO Hestii 2017.

Kampania potrwa do 11 października i jest przełomowa dla branży ubezpieczeniowej ze względu na promocję laureatów dedykowanymi spotami reklamowymi promującymi regionalnie pośredników, którzy w 2017 roku zasłużyli na Znak Jakości ERGO Hestii.  

Przyznając agentom po raz drugi Znak Jakości ERGO Hestii chcieliśmy przede wszystkim wzmocnić ich wizerunek i potwierdzić certyfikatem realizację Najwyższego Standardu Ochrony – zarówno w zakresie jakości obsługi oraz profesjonalnego wizerunku lokalu – mówi Dorota Czapiewska, koordynator programu. Znak Jakości przyznajemy agentom po kilkuetapowej weryfikacji. Prowadzi ją kapituła Znaku Jakości ERGO Hestii. Weryfikuje ona agencje i lokale, w których obsługiwani są klienci. Pod uwagę bierzemy również jakości obsługi i wizerunek agenta – dodaje Dorota Czapiewska.

W 2017 roku Znak Jakości ERGO Hestii otrzymało 113 punktów sprzedaży. Jest to ponad dwa razy więcej niż rok wcześniej. Tegoroczną nagrodą w ramach „Znaku Jakości ERGO Hestii” jest przygotowanie i poprowadzenie spersonalizowanych kampanii dla każdego ze 113 nagrodzonych punktów sprzedaży.

Aby przeprowadzić tę kampanię ERGO Hestia zebrała prawie 1 000 zdjęć i stworzyła dla każdego ze zwycięzców indywidualny spot. Już po wręczeniu nagród każdy z nagrodzonych punktów otrzymał swoją wizytówkę online, do której odsyłać będą zarówno spoty jak i banery w internecie pod hasłem „Poznaj twarze nagrodzonych”. 

- Robimy to po raz pierwszy, bo wyszliśmy z założenia, że to właśnie w internecie rozpoczyna się większość procesów zakupowych u klientów i od tego, co klient zobaczy w pierwszej kolejności oraz jakie odniesie wrażenie, bardzo często zależy to, czy wybierze właśnie ofertę danego pośrednika. Dlatego promujemy agentów tam, gdzie są ich potencjalni klienci, wspomagamy ROPO (research online, purchase offline) i jesteśmy pierwszym towarzystwem, które promuje agentów w ich regionach w taki sposób i na taką skalę – podsumowuje Dorota Czapiewska.

ERGO Hestia SA, Źródło artykułu: infowire.pl
 
Komentarze
Brak komentarzy, Twój może być pierwszy!
Autor:
Kod z obrazka:
Puste pole z komentarzem
Puste pole z podpisem
Wyszukaj
 
Kreska
Dodaj artykuł
Najnowsze komentarze
 
    Kreska
     




    Brak sond
     
    Newsletter
    Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
     
     
    radomszczański

    Powiat radomszczański - powiat w województwie łódzkim ma swoją siedzibę w Radomsku. Został reaktywowany w wyniku reformy administracyjnej przeprowadzonej w 1999 roku. Od tego czasu należą do niego gminy: Radomsko (gmina miejska), Kamieńsk, Przedbórz Dobryszyce, Gidle, Gomunice, Kobiele Wielkie, Kodrąb, Lgota Wielka, Ładzice, Masłowice, Radomsko (gmina wiejska), Wielgomłyny, Żytno.

    Do najważniejszych zabytków powiatu należy Kościół w Gidlach, Kościół w Żytnie, Kościół św. Aleksego w Przedborzu i Pałac w Maluszuynie. Niezwykłą atrakcję stanowi Szlak Doliny Pilicy. Malownicze tereny i krajobrazy zapierające dech w piersiach można pieszo, na rowerze, na koniu lub przy wykorzystaniu nart biegowych.

     

     

    Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola